logo-brand-managerdigital brand manager

Brand Managerka

Maksymalizuję wartość markek

  • Główna
  • O mnie
  • Oferta
    • Analiza eCommerce
    • Digital Analyst
    • Inbound marketing
    • Strategie marki
    • Analiza SEO/SXO
  • Blog
  • Kontakt
aI Z BRANDMANAGERKA JAK SKUTECZNIE KORZYSTAC Z CHAT GPT PROMPTY

Czy ChatGPT zastąpi Allegro i Amazon? Jak sztuczna inteligencja zmienia zakupy online?

18 lipca, 2025
by admin AI

W 2025 roku ChatGPT, znany z umiejętności generowania tekstów, odpowiadania na pytania i wspierania użytkowników w różnych dziedzinach, stanie się narzędziem o ...

Czytaj....
0
Web3 i marketing - Jak decentralizacja zmienia zasady marketingu cyfrowego.

Web3 i marketing – Jak decentralizacja zmienia zasady marketingu cyfrowego?

24 września, 2024
by admin emarketing

Marketing w erze Web3: Czy Twoja marka jest gotowa na decentralizację? Era cyfrowa, którą znamy, wkracza w zupełnie nowy etap. Web3, termin, który coraz części ...

Czytaj....
0
Etyczne hackowanie wzrostu marki (growth hacking) – Dlaczego warto skupić się na etycznych metodach w marketingu?

Etyczne hackowanie wzrostu marki (growth hacking) – Dlaczego warto skupić się na etycznych metodach w marketingu?

16 września, 2024
by admin Inne

Growth Hacking i Etyka: Jakie techniki zastosować, aby szybko rozwijać markę? Growth Hacking stał się jednym z najczęściej dyskutowanych terminów w marketing ...

Czytaj....
0
Web3 i marketing - Jak decentralizacja zmienia zasady marketingu cyfrowego.

Jak stworzyć mapę emocjonalną marki? – Przewodnik po analizie emocji i ich wpływie na odbiór marki przez klientów. 10 Kroków

8 września, 2024
by admin Inne

Od emocji do lojalności – Jak stworzyć mapę emocjonalną, która buduje więź z klientami? Czym jest mapa emocjonalna marki? Zacznę dziś od definicji: Mapa emocj ...

Czytaj....
0
AUTOMATYZACJA

Automatyzacja marketingu – korzyści i wyzwania.

6 września, 2024
by admin Inne

Automatyzacja Marketingu: jak zwiększyć ROI i poprawić wyniki? Automatyzacja marketingu to temat, który w ostatnich latach zyskuje na znaczeniu, bo właśnie dzi ...

Czytaj....
0
AGILE MARKETING SCRUM I INNE ZWINNE NARZEDZIA DO PRACY

Strategie adaptacji do zmian na rynku (agile marketing) – Jak elastyczne podejście do marketingu może pomóc przetrwać w zmiennym otoczeniu.

30 sierpnia, 2024
by admin Inne

Agile Marketing w praktyce: Case Studies i najlepsze praktyki - przyszłość marketingu 1. Jedyną stałą jest zmiana. Biznes to nieustanna walka o adaptację do z ...

Czytaj....
0
brand purpose a SEO. przygotuj swój marketing. praktywczne wskazówki i przyklady

Sekret skutecznego Brand Purpose: Połącz autentyczność z SEO i zdobądź rynek

22 sierpnia, 2024
by admin emarketing

Zainspiruj, Zdominuj, Zwyciężaj: Jak skutecznie połączyć SEO z Brand Purpose” BrAND purpose, czyli cel istnienia marki, to coś więcej niż zwykłe hasło czy slog ...

Czytaj....
0
Strategia marki w kontekście zmian pokoleniowych: Jak dostosować się do Gen z. dlaczego gen z zmienia reguły gry i jak twoja marka może się do tego dostosować?

Jak dostosować strategię marki do Gen Z?

20 sierpnia, 2024
by admin emarketing

Przyszłość marketingu: Jak dopasować strategię do wymagań Pokolenia Z? Dlaczego Gen Z zmienia reguły gry i jak twoja marka może się do tego dostosować? Zmiany ...

Czytaj....
0
digital brand managerdigital brand manager

Brand Managerka

Maksymalizuję wartość markek

  • Główna
  • O mnie
  • Oferta
    • Analiza eCommerce
    • Digital Analyst
    • Inbound marketing
    • Strategie marki
    • Analiza SEO/SXO
  • Blog
  • Kontakt
Linkedin
© 2025 Kinga Skołucka . All Rights Reserved.
Shopping Basket