Szatański plan – twój klucz do sukcesu
Po pierwsze strategia!
Nie od dziś wiadomo, że aby zdać egzamin należy się do niego przygotować. Tak samo jest w biznesie. Jeśli dopiero zaczynasz swój biznes ważne byś miał „ściągę, plan, przewodnik ” bez względu na to jak to nazwiesz pozwoli Ci to na usystematyzowanie wszystkich wartości.
Sztański plan działania brAND Menadżerki zawiera:
-
- Analizę strategiczną firmy
-
- Pozycjonowanie marki
-
- Kreacje i teksty
Strategia marki pozwala określić tożsamość marki, cele biznesowe, preferencje klientów oraz wypracować skuteczne sposoby komunikacji i narzędzia marketingowe, co pomaga w budowaniu trwałych relacji z klientami.
Strategie marketingowe
1. Analiza strategiczna firmy
Diabelsko skuteczny plan działań marketingowych (operating Plan) lub Analizy strategiczne firmy kiedy Twój plan działań marketingowych nie działa.
Szukam dziury w całym! każdy wie, że diabeł tkwi w szczegółach
Na Strategię się składa:
-
-
- najważniejsze informacje takie jak misja,
-
- wizja firmy czyli to jak chcesz aby postrzegali ją twoi klienci
-
- gdzie widzisz swoją firmę za 10 lat<,li>
-
- konkretne KPI przypisane do poszczególnych działań
-
- ramy czasowe
-
- przykładowe działania z każdej dziedziny
-
- zbiór rekomendacji dla marki,
-
- wytyczne do działań marketingowych i rekomendację strategicznych działań
-
- prawidłowe określenie grupy docelowej
2. Pozycjonowanie marki
– dobór odpowiedniego demona dla Twojej marki
Rozłożenie twojej marki na czynniki pierwsze.Najważniejszy punkt w strategii to pozycjonowanie marki zawierające:
-
-
- Claim marki
-
- USP – unique selling proposition
-
- RTB – reason to believe
-
- Wyróżnik
-
- Brand Purpose
-
- Esencja Marki
-
- Archetyp marki
-
- Język marki, mood marki
-
- Bank Słów/Komunikatów
-
- Bank Okazji
3. Plan działania
Przedstawię Plan wdrożenia i strategię, zawierającą konkretne wskazówki
Twój zysk, korzyści:
Wyobraź sobie ze zatrudniasz kolejne osoby, które dochodzą do twojego zespołu. Przedstaw im plan działania, strategię Twojej firmy, aby nie tracić czasu i razem działać na wspólne dobro.
Masz świetny produkt, ale nie chcesz walczyć z konkurencją ceną. Dobrze znam ten problem. Nic trudnego właśnie dlatego jestem tu dla Ciebie.
Wspieram klientów, branże, które powstają nie tylko by zarobić, ale które poprzez swoją działalność chcą zrobić coś dobrego!
„Brand Value proposition to wszystkie korzyści, jakie odnosi klient, gdy wybiera Twoje produkty bądź usługi. Chodzi tutaj o coś więcej niż tylko cena. Istotną częścią są emocje, komfort, możliwość przynależności do społeczności”
W jaki sposób przekonać klientów do zakupu właśnie u Ciebie?
Nie wiesz czym się wyróżnić ? Pomogę Ci znaleźć Twój wyróżnik!
Razem zbudujemy mocną i rozpoznawalną markę - otrzymasz sprecyzowane konkretne informacje jak działać i na co postawić.