brAND Book – Księga znaku. Czy jest potrzebna?
Wprowadzenie Logotyp a Księga Znaku Zastosowanie logo Geneza logo Wersja podstawowa i alternatywna Konstrukcja logotypu Pole podstawowe i ochronne z ...
Jak stworzyć skuteczną strategię marketingu internetowego dla lokalnej firmy ?
Diabelsko skuteczna strategia marketingu internetowego dla lokalnej firmy? Jak to zrobić? Od tego dzieli Cię zaledwie 6 kroków. Zaczynajmy! Prowadzisz lokaln ...
Wykorzystanie pamięci Semantycznej i Epizodycznej w strategiach Neuromarketingowych.
Pamięć Semantyczna kontra Pamięć Epizodyczna Gdy dyskutujemy o pamięci, zwykle wyłaniają się dwa główne rodzaje: pamięć semantyczna i pamięć epizodyczna. Choć ...
Jak STORYTELLING przyprawia opowieści? 10 technik.
Zabiorę Cię dziś w kulinarną podróż. Siedzisz wygodnie. Tak więc, wejdź do mojej kulinarno-literackiej restauracji, gdzie słowo i smak splatają się w niezapomni ...
Digital Services Act (DSA) – Akt o Usługach Cyfrowych.
Co to jest Digital Services Act (DSA), znany również jako Akt o Usługach Cyfrowych. Digital Services Act (DSA), znany również jako Akt o Usługach Cyfrowych, to ...
Najlepsza Agencja Marketingowa! Nie pierwsza, ale lepsza – diabelnie skuteczna!
Agencja marketingowa zajmuje się planowaniem, projektowaniem i wdrażaniem strategii marketingowych dla swoich klientów w celu promocji ich produktów lub usług. ...
Klient bezdowodowy – nowe podejście do personalizacji marketingu.
Przeszłe pokolenia wyłaniały się z wyraźnymi, niepowtarzalnymi charakterami, ukształtowanymi przez unikatowe doświadczenia minionych epok. Jednakże, w miarę gwa ...
Cechy, jakimi powinien odznaczać się Brand Manager, odrobina wiedzy z pól bitewnych marketingu.
Drodzy Dziś chciałabym się z Wami podzielić moimi przemyśleniami jakimi powinien odznaczać się ekspert marketingu, zwłaszcza brand manager. Zdobywałam swoje ...